Lucrare ştiinţifică: “Ce înseamnă să fii mafiot”

Motto: “Eu nu stau de vorbă cu oricine, nu salut pe oricine, eu parchez maşina unde vreau, eu dau şpagă un milion la chelner. Eu sunt şmecherul, eu sunt mafiotul, eu sunt… Giovanni.”

Cine mi-a furat banii din saltea?

Cine mi-a furat banii din saltea?

Lucrare ştiinţifică: plagiată după viaţa mea
Scop, conţinut pe scurt, aria de competenţă: pentru eliberare condiţionată, despre mafioţi, specii de rozătoare şi Borcea, cu toţii cazaţi la Beciul Domnesc
Îndrumători de doctorat: Gigi, nea Jean, Neţoiu şi alţii care sunt în cercetări ştiinţifice actuale, pe arest la domiciliul autorului (faptei)

Declara.Ţie….”Astăzi, tocmai ce-au venit la mine (e zi de vizită), nişte rude (aşa zic ele), că eu nu mai am rude, am divorţat de toţi, inclusiv de nea Jean Pădureanu, ca să nu-mi confişte (gaborii, curcanii, deneiştii, anafii) averea, vilanul din Pipera şi merţanul lui frate-miu Victor. Oamenii ăştia (necunoscuţi) mi-au adus o saltea de acasă (de acasă de la ei, normal), că asta de la Beciul Domnesc, onorată instanţă, e plină de ploşniţe şi bună pentru insectar la Zoologie, la clasa a şasea, că o fac pe-a şasea la fără frecvenţă, când n-am chef de table, remy, barbut şanul Brăila (în celulă. după apelul de seară).

Eu nu stau de vorbă cu toţi bagabonţii, v-am zis. Acum, m-a luat la întrebări şi procuroru’ de caz, că de ce am dat şpagă la cetăţeanca Geanina (de profesie judecătoare, viitoare colegă), că mi-e milă şi acum. De banii ăia, că i-am zis să îi pună în cutie de bomboane Kandia (de tablă), la şase metri sub pământ, să nu îi roadă (şobolanii). Pe ei, pe bani, că pe mine n-are cum. Că e unul singur în celulă, da’ v-am zis că sunt mafiot, nu locuiesc eu cu locatari fictivi care nu plătesc întreţinerea, aşa că au băgat deratizarea (cincinală) la beci şi pe mine m-au băgat, cadou de sărbători, la confort sporit, pe arest la secţia 4, pat de lemn, aproape (de) Circ.

Dacă ştiam de ce mă cheamă (cu duba) astăzi la Bucureşti, onorată instanţă, îi dădeam pe toţi la chelneri. Banii, nu şobolanii. Tot e bine că am intrat mai devreme în vacanţa de iarnă, aşadar. Cu voia şi la invitaţia (citaţie, nota trad.) domniilor voastre, o să colindăm pe la DNA, pe gardieni la vizetă şi pe hol, la Tribunal. Noi, adică eu, vocea întâi, Victor, contratenor pe al doilea denunţ şi Borcea cu nevestele lui, că eu nu mai am niciuna, v-am zis, sunt mafiot (solo şi n-ai). Apropo de studii. Sper să termin şi facultatea după şcoala generală, că acum sunt în cărţi să mai îmi dea ăştia (respectiv, dumneavoastră), vreo 5 ani la stat. La stat cu burta pe carte. Că eu şi aşa stăteam cu burta pe Codul Penal, până astăzi, când mi-au adus, de Sfântu Nicolae, nişte foste rude, de-ale lui Gigi, salteaua cea nouă, ca să nu mă ciupească ploşniţele de buric, să vorbesc în somn şi să mai spun cine ştie ce (Doamne fereşte!).

Eu am zis şi la DNA că nu vorbesc (cu oricine), că eu nu declar nimic (la oricine), aţi observat, da’ ei, adică ăla micu’ cu capu’ mare şi ăla cu cătuşe şi cu fes pe faţă, cică nu trebuia să îi dau banii lui Geanina (judecătoarea), ca să facă experimentul la Zoologie cu şobolanul de grădină. Că ăla e altă specie, cică, nu e şobolan (din celulă de) mafiot corcit cu musafirul lui Udrea, de la Beciul Domnesc, trecut pe la Poarta Albă. E şoricel decorativ, de grădină. Ca piticii de la hotelul lui Copos, de la Poiana Braşov. De aia închei lucrarea şi zic că eu sunt şmecher şi nu bag denunţ ci lucrare (ştiinţifică) de pârnaie, dar numai coautor cu Borcea, nu stau de vorbă cu oricine, decât cu onorata instanţă pe bază de invitaţie scrisă (citaţie) şi sunt mafiot (şmecher de bulău). Că aşa sunt eu, adică…Giovanni. Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, onorată instanţă (parc-aţi fi cioclii lu’ Terente!), vă urez următoarele: gingăl belz, ura şi la gară, la mulţi ani (cu suspendare), ultimul stinge lumina, ariciul la buzunar şi banii la Colombia. Hai liberare şi Gaudeamus Igitur!”

Leave a Reply

