Lista lui Mihai Răzvan ‘Fatigatu’

M.R.U. nefatigat, pe vremea când nu făcea ‘prostiuţe’

În calitatea mea de prim-ministru ungurean, mi s-au pus în cârcă prostiuţe precum că aş fi cheltuit 10 miliarde de la buget, în două luni,  pe produse cosmetice şi whisky de 17 milioane. Da, am cheltuit banii mei. Totul e o minciună manipulantă ideatică. În realitate, este vorba despre o banală listă de cumpărături pentru nunta la care voi fi naş de cununie, la Paşcani, de ciudă că la EBA mi-au luat-o alţii înainte şi Udrea nu mai apare în public.

Aşadar, iată lista mea adevărată, uitată pe birou şi modificată în Photoshop de către comuniştii care au venit după mine. Respectiv, după cum urmează: 1) Cremă de raţă,  pasată la maşina de tocat manuală, bună pentru manevre fatigante, zisă şi banalul pate de la “3 surori”, 50 porţii- 1 pe farfurie şi nicidecum Cremă de faţă Apivita – Men’s care – Antiwrinkle anti-fatigue (50ml) – 1 buc. 2) Jambon din Hala lui Surdeanu, agăţat pe frânghia de rufe (hai că e de indurat, nu?) -1 buchet, în loc de “Şampon – Head&Shoulders anti dandruff for men hair endurance – 1 buc’.

Dezinformările continuă şi mincinoşii de Antonescu, cel care nu are decât vid în gură, au mai scornit că aş fi comandat, ţineţi-vă bine, ungurenii mei… Seringi – 10 ml Parasel – 3 buc (de fapt Heringi– 10 mii, Fărăsare, ca să meargă ţuica aia de 17 milioane rămasă de la  referendum, seara, când s-a speriat Aspazia  de urs). Urmează, în ordinea firească a dezinformării: : Faşă sterilă – 1 buc (adică…naşă sterilă, mă scuzaţi, că aşa e felul ei, o bucată, că doar nu vin cu două naşe), Prosoape de hârtie – o rolă,  Pahar (2 buc.) (eu le-am spus că nu am bani, sunt bugetar lăsat la vatră, mai fac şi ei cu schimbul, e nuntă de criză).

Papuci de casă – mărimea 43 (albi, 1 pereche,) Trusă – unghieră, pensetă, set pile unghii, forfecuţă (mică şi mare) – 2 buc- astea sunt cadouri de la “3 lei 80” pentru socru mic, că umblă cu picioarele goale, seara, când dă de mâncare la porci, să nu îl audă soacra când fuge la mat, cu trusă foarfeci tăiat via mici şi mari, unghieră (că anul ăsta are nevoie) şi pilă, pentru că cică eu l-am băgat la securitate sub acoperire.

La desert, m-am gândit să command Gem de dud  la farfurioare de un sfert, occidentale, şi nu Gel de duş – L’Occitane – Gel douche Verveine (250 ml) – 1 buc.. Asta e tot. De unde şi până unde am făcut eu abuz de cheltuieli de protocol şi gaură în buget?  Este adevărat că la sfârşit,  când am ajuns acolo, am luat o apă de toaletă, ce am găsit la buticul din gară,  Hugo Boss . eau de toilette (100 ml) – 1 buc, întrucât am zis să miros frumos când deschid gura, că eu nu am vid ca Antonescu. Ura şi la vară, ungurenii mei!.

Leave a Reply

