Ruskii na Becali (variante de lucru)

(reluare)

Varianta Ligii.

Rus sub acoperire

Declaraţie de presă pe baza probelor din camera (video) :
“Cele ce urmează se pare că s-au întâmplat aproape întocmai în sediul nostru, o construcţie mai arătoasă decât Taj Mahalul lui Ţânţăreanu din Paradis.  Un urmaş zgribulit de-al lui Şolohov, cu căciulă ecologică siberiană trasă pe ochi, sună la o uşă de preşedinte. Domnul nostru, Mitică, tresărind în fotoliul tip Mahal XIV, strigă: “Vă rog să bateţi mai tare! Nu funcţionează soneria !”. Cetăţeanul siberian, însoţit de o preafrumoasă siberiancă, pătrunde în camera luminată neeconomic, după care intră direct în subiect: “Dobrii deni. Primiţi cu Steaua ?”. Mitică, om milos din fire, care a făcut foame cruntă la viaţa dumnealui până a ajuns preşedinte prin cluburi, îl invită pe celovec la masă, ba îi face şi o cafea într-o gamelă de patrimoniu din aluminiu, luată pe bază de bon de la popota Victoriei Bucureşti. Rusul, vădit dezgheţat, întreabă:  “Skolko ? (cât face Steaua?=traducerea noastră, a Ligii)”.  Domn’  preş’ Mitică pune mâna pe telefonul fără fir,  apasă pe tasta “Gigi” şi întreabă:  “Băi, patroane, a venit un rus  care vrea să ia Steaua. O dai sau nu o dai ?”. Din dosul tastei,  în format MP3,  se aude o voce cunoscută, de om căutat de DNA :  “Da,  o dau.  E o sută de milioane, pentru cine întreabă !”. Proaspătul senator neales, pune tacticos telefonul pe masă şi rosteşte printre dinţi : “Felicitări !O dă, tovarăşe…O dă cu 40 de milioane plus TVA”. Cetăţeanul cu caciulă pe ochi ia poziţia de drepţi,  salută în mod reflex cu mâna la urechea pleoştită,  pentru că nu are cozoroc, scapă cafeaua de cicoare din gamela de aluminiu pe covorul ţărănesc din Bălceşti,  face stânga împrejur şi o rupe la sănătoasa pe scările sediului cu aspect de mausoleu rustic. Frumoasa însoţitoare, luată prin surprindere, nici nu mai poate să traducă.  Îngaimă doar atât:  “Haraşo, haraşo, ne grăbim la avion că e traficul cam aglomerat şi la Antonov nu se dau bilete în picioare. Trimiteţi oferta pe mess. Dazvidania !”

Varianta lui Gigi.
(o declaraţie de presă pe care o dau numai la TVSport, ca să nu mai minţiţi voi lumea, mă înţelegi ?) :
“Astăzi, în timp ce mă plimbam prin grădina Palatului din Alexandru şi număram statuile rămase în vederea  depăşirii Crizei, intră  în curte o hahaleră cu gamelă de aluminiu în mână, parcă era fugărit de cotigă,  şi mă întreabă direct:  “Gaspadin Gigi ? Dau 20 de milioane pentru Steaua. Davaite, O daţi ?”.  Eu,  care mă înţelesesem cu Mitică pe 100 de milioane, cu ochii pe gamela omului, păţit fiind de când cu cazul “valiza”, am zis că o fi vreunu’ de la DNA sub acoperire de căciula rusească şi i-am arătat autobuzul 105 care tocmai pleca din staţie. Aşa să scrieţi în ziar că m-am săturat  de minciunile voastre şi de bagabonţi.  Noroc că m-am împăcat cu Radu Banciu”.

Varianta Rapidului.
(Declaraţie disperată de patron dezinteresat)
“Zilele acestea, clubul nostru, în care am investit masiv banii lui Taher, trece prin clipe grele. Dacă ar fi după mine, i-aş da pe toţi afară, (ca la) rapid, ca să fie suferinţa mai scurtă şi să poată trage Manea oblonul că şi aşa au uitat ăştia o lampă de veghe aprinsă la tabela de marcaj şi ne-au tăiat curentul. Planeta se scufundă. În aceste condiţii grele, Peseiro îşi vrea salariul pe ultima lună iar alţii îşi permit să mă jignească grav, fugărindu-mi şi puţinii investitori rămaşi alături de noi în vremurile acestea tulburi. Astfel, în cursul zilei de ieri, Mitică şi prietenul lui de table, Gigi, au atras în cursă pe magnatul aluminiului de la Slatina, Mincinovski, pe care noi îl contactasem încă de la scara avionului dar l-am pierdut în trafic. Cu o lipsă crasă de politeţe, a fost invitat afară din ţară,  ca şi cum banii şi aluminiul nostru nu ar fi buni. Declarăm public că noi nu vom renunţa la relaţia est. În consecinţă,  am vorbit de urgenţă cu miliardarul Rinat Ahmetov, poate ne-o cumpăra şi pe noi cineva, odată. Ne dăm şi de-a moaca dacă e nevoie. Dacă şi pe ăsta îl vor mai deturna forţele răului din fotbalul nostru, voi fi nevoit să nu îl mai primesc pe Gigi de Revelion, în hotelul meu,  pentru că şi aşa a anunţat că vine cu mâncare de acasă. Sau mai bine mă dau răpit în Congo în timp ce voi naviga pe Marea Neagră cu vânt din pupa spre Odessa.”

Varianta oficială, preluată de mass-media :
Prosport.ro, 15 Decembrie 2008 . Titlu : “Becali a cerut 100 de milioane pe Steaua şi rusul a fugit”.

Leave a Reply

