HOAŢA HOŢILOR

“Nu aveţi nici onoare, nici ruşine, sunteţi nişte hoţi care încercaţi să spuneţi că şi alţii fură…“, a mai afirmat liderul PSD, fiind întrerupt de Anastase.

(extras din stenogramă)

“-Mai am şapte minute, domnişoara preşedinte. Măcar la minute să nu mă furaţi… Voi fi scurt şi elegant ca să mai las şi pe alţii…“Hoţii strigă: hoţii !” sau cine fură azi un vot, ieri  a furat o sută, la Legea Pensiilor.  Jos hoţia si furăciunile ! Sunteţi o bandă de delapidatori, iar  eu sunt un domn, vă consider doar hoţi şi tâlhari la drumul mare. Respectiv, hoaţe. De-aia zice  lumea despre Casa Poporului că a ajuns mai ceva decât Bojdeuca lui Videanu ori “Insula Piraţilor oranj” cu Chioru’-matelotu’’, iscoada din Anvers, Johny Depp şi Angelina Jolie de Pleşcoi în  “Cufărul cu promisiuni al omului mort de foame”, partea a treia. Şi ultima. Mai am 5 minute. Îmi e jenă de domnul Calimente, de aia nu voi folosi un limbaj de mahala. Noi am fugit din sală, de la vot, de ruşine, domnişoara preşedinte corigentă la aritmetica adunării şi fostă Miss România Hoaţelor. Aşteptăm să raspundeti în justiţie, ca orice om normal şi onest care fură de foame. Mai am 6 minute. Apropo. Nici nu stiu cine a votat în locul meu, că eu eram în studio la Realitatea în acel moment iar  electronica era stricată deoarece, pe cale de consecinţă, toţi aveam magneţii la noi, aşa că vă dăm la penal, domnişoara preşedinte de hoţi.  Şi hoaţe. …Aţi furat până şi frunzele de pe internet ca să le tăiaţi la şuţii de buzunare din teritoriu…Domnişoara Ali Baba, ne-am săturat de furăciunile pe care le patronaţi. Ne-aţi furat din salariu, ne-aţi luat din punctul de pensie, ce vreţi să mai şterpeliţi ? Doriţi să vedeti unde o să ajungeţi ?

"Din lumea celor care nu fură"-sursa :mediafax.ro

Priviţi-o pe Oana Mizil cum defilează pe holul Parlamentului, echipată în zeghe  comunism edition, Rahova originals. Nu , nu este carnaval…Este o hoţie ordinară.. S-a folosit  la acest microfon un limbaj de uşa cortului, precum că domnul Calimente ar fi vrut să îi tragă o rachetă domnului Oltean…Păi, s-au furat şi rachetele antigrindină, domnişoara preşedinte…Ce vreţi să ne mai “accesaţi”, ce a mai rămas de “dosit” după urma lui Ridzi şi Udrea, şi Blaga, şi Berceanu ?Evident că ce a mai rămas de furat, încearcă să pună la cămară Boagiu de la Transporturi, că s-a luat până şi centura.de la Constanţa care s-a dus pe furiş la Ploieşti şi retur. Nu există decât două, trei cuvinte pentru voi : hoţ, hoaţă, hoţie, hoţomani şi alţi miniştri cinstiţi. De ce  ziceţi că a furat Căşuneanu, că el nu a luat, săracul,  decât câteva zile de arest ? Mai am 6 minute, ştiu. Şi mai am ceva. Am un Fiat, domnişoară inculpată, că pentru mine sunteţi condamnată deja,  şi nu  Skoda cum vreţi să îmi furaţi imaginea şi timpul.. S-a mai zis de la Cotroceni că sunt o maimuţică pe preş, dar aici nu e Grădina Zoologică. Şi nici show-room de covoare olteneşti. E circ de stat. Că mă întreabă Daciana ce este cu circul ăla in Parlament dar eu mă chinui să îi spun că e doar Animal Planet cu hoţi.  Şi hoaţe. Ati furat până şi banii de nuntă de  la FMI şi acum vă daţi Albă ca Zăpada îmbrăcată în puţin mov.. Apropo, cine sunt cei 7 pitici, că eu ştiu numai unul ?Aţi furat şi la pitici, domnişoara preşedinte…Dar fetiţa cu chibrituri, dar scufiţa roşie ori bunicuţa, cine suntem, stimaţi hoti ?Eu sper ca lumea să se sature de voi, să vă ia pe sus şi să termine odată cu hoţii (şi hoaţele, desigur), să venim noi în loc, să vă îmbrăcăm gratis ca pe Oana Mizil. Dar nici să udaţi flori la Jilava nu cred că aveţi talent. Sunteţi în stare să le furaţi frunzele, cum aţi mai făcut la Grădina hoaţelor din Carpaţi. Şi a hoţilor, desigur.. Mai am 6 minute… dar renunţ în favoarea lui Calimente că are de tras nişte rachete….”

Leave a Reply

