COPIII CĂPITANULUI DE SUB PODUL GRANT (IV)

…………………………………………………………………………………………..

Arde ! Săriţi !

C- Schimbaţi cursul !

M1- Şi studenţii nu duceau cărţile la bibliotecă…Şi studenţii nu duceau cărţile la bibliotecă…Şi se făcea şi ora a 4-a…

C- Asiguraţi rezervele !

M1- Care rezerve ?

C- Nu mai avem rezerve ?

M2- Nu mai avem niciun fel de rezerve.

C- Nici verzi ? (!)

M2- Astea s-au terminat primele. Nu mai avem de nicio culoare.

C- Eu nu-mi dau seama pe ce am consumat rezervele alea verzi, că doar mai mult am vorbit.

M2- Dar ai şi scris, Căpitane. Că doar tu ţii jurnalul (se accentueaza pe TU, telejurnalul de 2 ore era ţinut doar de EL !). Nu fi modest…Căpitane, ce ne facem, că avem vântul în faţă şi cârma în apă ?

C- Ce ne facem ? Ne facem câte o cafeluţă. De aia de-a noastră, nu toate amestecurile (!)

M1- Şi profesorii nu duceau studenţii la bibliotecă…

C- Care mai este adâncimea ?

M2- Baziaş 325 cm. Pod de gheaţă la malul celălalt. Cernavodă 883 cm. Pod de betoinnnnn !. Scade 2 cm. Podu Înalt  1475. Scade 5 cm…

C- Da. Văd. Cota e în scădere peste tot. Se vede fundul, deja...(!, să nu uităm cota de alimente pe cartelă)

M2- Căpitane, busola asta a luat-o razna…

C- Legaţi-o şi aduceţi-o repede inapoi ! (!)

M1- Căpitane…Uf ! Ne-au tăiat toate apele ! (se tăiau mai ales apele calde, să nu uităm !). Avarie !!…Cheamă Centrala !

C- Alo ?Centrala ? Aici Căpitanul Avarie. Centrala, dă-mi Aprovizionarea…Alo, Aprovizionarea ? Dă-mi, te rog, Centrala…Alo, Constanta ?Ai dat, dragă, de mâncare la copil ? (M1, pescuindTot stavrid…) Ce ? De unde ? (M1Ce coadăăă !) Cum, care copil ? (M1E somn !) Ce face, doarme ? Cum se simte ? (M1Mai mişcă, e încă viu !)…Aici e zi, dar la voi trebuie să fie întuneric ( cu siguranţă era întuneric !). Ce e , mă , cu voi ?Nu sunteţi în apele voastre ?(!) Ce ai, marinare, ţi-e frică ?

M1- Cui, mie ? Eu ? Eu, care sunt pe mare de când am plecat ? Eu, care aş putea să trec Dunărea înot şi Oltul călare ?Mie, Căpitane ?…Da, mi-e frică.

M2– Şi studenţii îi ţineau în continuare profesorului cursul la bibliotecă. Ora a 5-a.

…..

(va urma)

Leave a Reply

