Război în Ghencea (I): “Declaraţie de ultras Sud”

preluare de pe  www.inpanamea.ro

“În primul rînd că eu nu sînt huligan, că eu nu am pixuri din clasa întâi când era la oferte, de inundaţii, că stăteam iîn Giuleşti Sărbi cu tata. Mama era în piaţă. La Matache, pe tarabă. Acum m-am transferat la bloc în Ghencea. Am tatuaj de ultras cu m…e Becali. Într-o zi, când ăia de la Peluza Sud făceau panaramă şi treceam şi eu pe acolo cu tovarăşii mei din Nord, fo 250, ne-a prins Gigi şi ne-a pus să jurăm pe Lăcătuş că nu mai strigăm măscări împotriva lui şi noi am zis că da, cu o condiţie. Să ne lase să venim la meci că trebuie să ne batem cu ăia de la Dinamo. Că in noaptea când au jucat ei cu Liberecii i-am căsăpit la metrou, la Romană, da’ nu i-am omorât de tot că jigodiile de câini au avut noroc cu o fată.

Este fata aia care a gonit înapoi în tribună huliganii de pe pistă, in minutul 88. Îmi bate şi acum. Inima. Nea Gigi a fost de acord imediat, a zis că da, bine, ne pune sârmă ghimpată, ca la Aujviţ, ce zice el ca la Aujviţ, ca la Techirghiol, ba chiar se face ministru de interne şi în şase luni termină cu huliganii de pe stadioane. Pac-pac. Şi a mai zis că suntem nişte bagabonţi, noi ăştia din Nord, iar ăia din Sud sunt hahalere că plănuiesc să vină la meciul cu Dinamo, cu pixuri. Nu ca să îşi noteze scorul, că ăsta îl anunţă cancelarul din 5 in 5 minute la portavoce, ci ca să arunce mitoglicerină din ele pe stadion şi să sară în aer. Cu tot cu tribune. Şi sârmă ghimpată. Uite aşa. Pac-pac. Că ăia sunt in stare de orice. Noi, nuu.

Atunci a zis un băiat că zi mă tu, că ai tupeu de Giuleşti şi am zis, bine bre, nea Gigi, da iote că nu ne-ai mai dat nimic de când ai ieşit de la bulău când am zis că ne rugăm pentru viaţa matale să ajungi in Belgia şi ai ajuns în Franţa că şi Turcu a recunoscut că Badea de la Dinamo este de vină că scoate bagabonţii din puşcărie si bea cu ei. Cafele. Da’ noi ce bem, şi când ?Că ne-ai tăiat şi cişmelele, ca să mergem în pauză la Sud să luăm omor de la ăia cu pixuri. Că ultima dată când mi-a fost sete, la meciul cu Ujpest, am luat o mardeală de nici nu mai ştiu care e Surdu şi care e Nordu. Bine că e numai două. Şi în timp ce ne bătea (la cap) nea Gigi, a apărut şi Conu’ Mitică, a zis hai bă la o tablă, că ăştia nu e oameni, e huligani, că n-ati văzut ce a fost la Dinamo?

Şi a mai zis, cică, huliganii la puşcărie da’ nu ştiu de ce se uita la mine. Că eu sunt ultras. Şi, cică, la ora meciului, în cazul în care nu sunt la puşcărie, să fiu chemat la secţia 14 de poliţie. Sau 15. Ca să bat eu tot Bucureştiul fără bilet. Şi să stau acolo până se termină campionatul. Să vezi dacă mai am chef să vin cu pixuri la stadion. Na. Da’ io i-am zis că stau in Nord, ce treabă am eu cu Sudu…Că mă doare şi capu’ cât am dat. Declaraţie.”

Leave a Reply

