Gigi către Vali

Un cadou in plina vara

Un cadou in plina vara

.

La meciul de ieri, de la Galaţi, ultraşii din Peluza Sud au afişat un banner cu următorul conţinut si diacritice: “Cocoţat în lojă, urlând ca disperatul/ Aşteptăm să-ţi pună doctorul halatul! “. Gigi, care era cocoţat in lojă, a trimis imediat prin intermediul cancelarului un  mms fără diacritice, folosind tehnologia bluetooth, lui Vali, care era intrat in nămol până la brâu..

Menu Log on SMS MMS DNA ANI Baga parola Apasa mai tare Send 16 € fara TVA

“Bai, Vali, asa nu se mai poate !Vezi ca pana vii tu din concediu, ca acum ti-ai gasit si tu sa te coci la bataturi si sa faci masaj sclerotic ol-inclusiv la Amara, le-am bagat eu la bagabontii aia din peluza plina cu hahalere patru randuri de sarma ghimpata inox, fi 3 toli, luata in barter de la Hrebenciuc, cu clopotei in forma de talangi sa se auda la statie ca din staul ca si asa o sa torn filmu ala cu amintiri din lagar, in care il joc pe Clark Gable cand isi trasese mustata ca a mea si la iarna sa cante o brad frumos iar eu sa fiu Mos Craciun in halat ca sa le dau si eu, nu numai ei mie, da’ pe aia de la tribuna a doua ii respect ca si-au vazut de treaba lor si nu le bag decat doua randuri de garduri cu 380, minim 220, si doi crocodili simpatici,  luati la promotie de la fabrica de posete, apropo,  sa nu aud caini in Ghencea, ca acum nu mai am bani da’ plec in Belgia sa imi incasez diurna si ma intorc ca m-a invitat var-miu la Lido, sa dam o invartita la roata norocului din balci de criza, ca nu pot sa zic altfel ca e si astia de la ANI pe firu scurt de la memeseu, ca n-am platit nusce la casele alea, ca vezi si tu ca e greu, ca n-ai avut bani in vacanta nici de spilhozeri, cum purtai tu cand erai albitru si nu dadeai penalti la Lacatus, hahalero ce esti si tu de hahalera in concediu, trebuie sa mai vindem cativa carlani, vreun Ninu, Onicas, Capitanos, Szekely, Stancu, Ghionea, Toja, Tudose, Rada, Ghionea,  pe Ghionea sa il vinzi de doua ori, ca io m-am spart in figuri la Monte Carlo, numai prune cu gheata comandam seara, faceau aia niste fete, da io stiam ca imi aducea corcoduse, da faceam misto de ei, ca ce sa-ti fac, bai Vali, daca ai plecat la bai tocmai acum cand io trebuie sa ma duc la serviciu parlamentar unde am eu jmen de parlamentar ca sa dau legi, sa ii lege pe bagabonti in slujba neamului romanesc, si eu sa ma fac cu demnitate si onoare ministru de interne, in sase luni fac curatenie de ultrasi pe stadioane de poate sa se uite si fetele. Mele. Uite asa fac io liniste pe stadioane. pac-pac. da sa nu afle aia din Sud ca cica vin la meciul cu Dinamo sa se omoare, intre ei, vezi ca eu o sa fiu plecat, tu sa chemi mascatii la mine in loja si pe Ioana Cosma sa le ia interviu, daca o mai trai vreunu, iar tu, daca e nasol, ca vrea sa dea si cu dinamita din pixuri, am aflat eu, sa te ascunzi bine, uite cheile de la muzeu, te pui pe podium , nu te misti, si zici ca esti Tataru II de ceara, numai sa nu iti dea foc, Ai grija, Vali !”

Message not send Vezi ca nu ai bani OK

Leave a Reply

