De vacanţă. Bine v-am năşit păcătoşi !

(1) trad.aprox.= Romania, tara “filozofilor”

( După cum şedeţi, cred că mi s-a strigat cascatura. Îmi cer sertare !)
—————
Vacanţa s-a scârbit.  Am fost la sare. Şi la freci , şi la curci, şi la vulgari, dar şi la moi. La sare erau valize roşii şi baluri mari. Baluri după baluri.  Apa sării era murată, nu avea sulte maramatiţe şi ventuze. Am avut bilele la Tataia. Şi moţia mea a avut bilele la Lalaia.  A dospit cu mine în sat.  Am mers doi pe un şiret că nu am avut sani prea culţi.  Doar ea a avut dar e tare zbârcită. Să nu aveţi carte de o moţie zbârcită.  Apa era plină de festişori.  Babene nu erau. Şi nici bechini. De unde bechini că toată lumea purta ranga . E moda cu ranga acum. Cică la Mostineşti şi Vaca Veche nici ranga nu mai au pe ei. La Tataia am căzut multă mume şi pe sinistra Elena Ursea . Cred că făcea laveta la sare că era tot timpul în baluri ca să nu o tragă în roză ăia de la Banban şi Cric. Seara ne plimbam pe calul dacului şi ne dădeam în momedii când nu mergeam la mumanele cu Rociu şi Calade. Într-o zeamă am căzut bideu-clic-ul cu Magi si Madia, ăla cu Band of  Cioiz. Cică la moi, moţiile au 4 moţi şi în colaci prăjesc festişori. În altă zeamă am mers la Tangalia, la un bestival de sodă. Şi moţia mea a mers cu vine . Nu a vrut să rămână la Tataia. La bestival era lulea după lule şi sulte, sulte bete frumoapse. Trupuri după trupuri veneau betele pe scenă şi eu aveam ochii teşiţi din orbire cât iepele. M-a durut calul toată ceara după ce am căzut acolo. Moţia a zis că nu mai şterge cu mine niciodată la bestival cu bete frumoapse. A doua zi, la Gagaia , ne-am plimbat cu carca pe mac şi am făcut o laie că m-a aruncat moţia fără golac în mac. Am râs până nu am mai durut. In starsit, am ajuns buburos acasa la vine unde am doua saturi. Fiecare cu satul cui. Motul e bine cand se termina cu tine. Bine ca v-am nasit pacatosi . Hai boboc si la mai tare !


Leave a Reply

