Gigi catre alegatori

(adaptare dupa o creatie anonima din mediul penitenciar)

Draga alegator, drajelor mioare,

Rog scuzaţi-mi scrisul, este cam răcoare

Şi-mi tremură nervii, sufletul din mine.

N-am nici masă, scaun. Vă scriu stând pe vine.

Pac-pac, hahalere, zdrenţe ma facura

Da’ io-s presedinte si prin sinecura

Văd de după gratii un apus de Soare,

Războinic sunt si  inima nu-mi moare.

Stau ca mieluşelul în celulă strâmtă,

“Supărat îs Doamne”, un coleg îmi cântă;

Şi vă scriu cu dor, versuri ce-s de jale,

Plâng ca Paraziţii, “lacrimi şi …ecale”.

Plâng că nu e drept, mare grozăvie,

Nu ma dumiresc. De ce tocmai mie?

“Presa” si mascatii  m-au încătuşat,

Doar Pipera stie ca a fost un blat.

Apelez la veri, surori şi cumnaţi,

Tot neamu` Becali, oi şi avocaţi.

Faceţi ce îţ` face, că-i pe banii mei;

Scoateţi-mă afară dintre derbedei!

Iooo, Gigi Becali, sunt nevinovat,

Că pe proştii ăia nu i-am sechestrat!

Papagalii dreacu`, hoţi de meserie;

Ei în libertate, io fac puşcărie!

Pân-o fi să ies, vă scriu în răvaş,

Să-mi aduceţi slană, ceapă şi un caş,

Că-ăştia bagă-n mine ceai şi marmeladă

Şi nu vreau stamina de tanar să-mi cadă.

Rog să îmi aduceţi şi-un televizor,

Că-s sătul de table şi privit în gol;

La barbut îs AS, i-am făcut pe toţi.

Astia dîn celulă n-au tupeu de hoţi!

Mai am o problemă, care mă cam doare,

E  vorba de cele zece dragi mioare.

Să le-aveţi de grijă, nu uitaţi de ele,

C-altfel ies de-acilea şi daţi de belele.

Mergeţi şi la Athos, faceţi rugăciune,

Zdrenţele cu Dreacu, Dumnezeu cu mine.

Pac-pac, asta-i tot, vă salută Jiji;

Om cu steaua-n frunte şi la coada Ligii!

Leave a Reply

