Din arhivele DAN

(cu ocazia intrarii in vigoare a legii lui Big Brother)

telefoaneDin surse demne de orice, am primit pe sub usa urmatoarea transcriere a unei convorbiri telefonice cifrate. Aceasta ar fi avut loc intre doi mari investitori de iluzii din fotbalul nostru. Convorbirea a fost interceptata fara pic de rusine.

” (personajul X):…Alo, Jiene, aici X, vezi ca m-au chemat la moara, sa declar unde e malaiul, da’ nu le-am pus nimic pe masa. M-au intrebat de carnatul ala de Plescani pe care ai fi vrut tu sa il arunci la caini, in Groapa, da’ l-am luat eu pe persoana fizica fara factura, ca era noapte. Am vrut sa afum carnatul de la tine dar era cam crapat. Am bagat la fum, ca eu am o groaza de fumuri in cap, pana am ametit. Pac-pac. M-au rugat morarii aia ca sa zic cat am dat pe caltabos daca vreau o valiza. Ca cica daca zic o poezie si descarc sacul, pot sa plec cu valiza, ca asa-i la moara acum. Jiene, vezi ca o sa te intrebe si pe tine. Eu am bagat cremvustiul la mine in camara cu 500, fara TVA, ca am zis ca se mai usuca. Tu l-ai scos din frigider de la tine cu 600. Are apa multa, la genunchi cred. Da’ il bag la contractari, iarna asta, sa am bani de rulaj la Lido. Si daca tot m-ai pacalit si cu ciocolata aia cu e-magari, nu-ti mai dau restul de malai ca morarul a zis ca ma asculta de un an. Apropo de telefoane.  Ai grija cand vorbesti la mobil,  sa dai drumul la rasnita ca sa se faca curent, sa nu mori de cald. Da’ vezi sa nu te  obisnuiesti cu frigul. Esti ditamai haiducul, Jiene…

-(haiducul): Si tu sa tragi motanul de coada sau berbecul, ce ai la indemana, sa le sara instalatia de pe urechi  la “c a r n a t a r i” ! hehehe…Auzi icsule, dar de mielul ala micu’ nu te-a intrebat moraru’?

-(icsul, care nu stie de gluma):  Mielu’ ala negru? Mielu’ lu’ Mimiu ? Mama ce teapa mi-a tras… L-am dat la arabi, sa mai creasca pana la Ramadan. I se cam marisera coarnele pe aici. Da’ m-am scos ca si eu l-am urzicat pe mimiu la urziceni de nu mai zice nici D.A.N., nici DNA, nimic. Acum am bani de roata morarului la Lido ca l-am trimis pe Ra1+1 in pustiu. Cred ca o sa ma duc si eu pe acolo. Poate bag o imobiliara si 5 berbeci, ceva… Si-asa am cam facut-o de oaie. S-au luat de mine ca de ce am alergat dupa tapii aia prosti ai lui Jean Paduraru prin tot sectorul, cu televizorul dupa mine. Eu as fi vrut sa le dau din grauntele mele da’ ei cica nu vor sa manance de la straini. Cica ii goneste de la tarla. Ii da la alta turma daca mananca din iarba mea. Sa nu faci ca mine ca te umfla astia ca pe matul de parizer. Da’ stiu ca le-am facut-o si eu la chefereii lu’ cioc-boc, ca am dat salam  la caini sa-i muste.  Moaaaama, sa vezi ce alergau! I-am dat cateva felii si lu’ Vrednicu ala, ca sa se muste si intre ei. Acum cica e vorba sa ne cheme pe la DANDANAU iar,  ca ce am vorbit eu cu tine la telefon, da’ zici si tu ca am vorbit de carnati. De oaie. Cate nu face omul la foame ! Mananca si arpacas  daca trebuie.

-(Jianu, haiduc urmarit de poterasi):  Ok, doar nu ne scoatem noi ochii pentru un BA2  sau un carnacior de Plescani  !

(icsinel, tragand vartos berbecul de coada):  Pai, vezi? Hai , da-mi si-un salam de Bucur ca sa-ti dau un Baciu la oi !”.

(incheiat transcriere, client bagat rasnite, behaituri, alea-alea)

Leave a Reply

