Ciolan pe varza electorala

Anul acesta este unul electoral, atat la ei cat si la noi.

imgp8312Spre deosebire de alte neamuri, la noi exista obiceiul datului de pomana. Se “imparte” atat cu ocazia sarbatorilor religioase cat si in campania electorala. La “Mosii de vara” se impart cirese si orez cu lapte, la “Mosii electorali” de toamna se impart aiuritoare povesti de mai bine. Haideti la balonase colorate! Ce mai conteaza culoarea? Sunt bine umflate dar nu pentru copii. Ia si o gogoasa ,o minciunica cu sare amara, putina coliva, ceva, ca sa mearga un sprit aburitor. Acum, ghiftuiti cu promisiuni, ne vom pune pe cantat. O sa ii cantam pe toti adversarii nostri. Tonul la cantec !. Urmeaza Aria Calomniei, interpretata pe toate vocile de candidatii nostri muzicanti profesionisti pe scena sau amatori pe la nunti.

Eu o sa va construiesc o autostrada suspendata! Eu va trimit in Cosmos, cu lubenite cu tot! Ia cu mustar pentru greata !. Pentru pensionari avem si covrigi. Daca va doare in gat, noi va dam esarfe cu sigla partidului !Si va ieftinim medicamentele pana la eradicare totala. Daca nu mai aveti treaba prin Spania, veniti ca va bagam noi in camp. In campul muncii. Va dam de toate. Cu basculanta. Iar daca nu aveti de lucru in Romania, va trimitem in Spania ca si asa este criza. Sa nu uitati sa mergeti la vot, in schimb. Va dau si un aparat foto, inainte de a intra in cabina.

Va fac metrou pana la Ploiesti! Va pun borduri din import, asfalt pe spaga si fabrici pe butuci. Nu aveti nevoie ?Pai, in cazul asta, eu va fac un bloc pentru vagabonzi si un adapost pentru caini! Va maresc salariile cu 50%. Ce face ?Atunci, eu va maresc pensiile cu 3 lei..Bineee, daca-i pe-asa, eu nu va mai maresc nimic. Pai, daca tu nu le mai maresti nimic, eu le bag o taxa pe poluarea aerului si asigurare obligatorie. Halal candidat !Te pui cu mine ?Eu va trimit pe banii mei la statiune. La care vreti voi. Mai am bilete la Amara dar a secat. Din cauza ca s-a furat cam mult, de aia. Eu va dau diplome false de ce vreti voi. Aiurea! Atentie la mine. Eu voi ieftini benzina dar sa nu va dati foc la valiza. Ce daca noi nu mai avem petrol ?Vorbesc eu cu ei. Gargara, palavre, promisiuni desarte !Numai punand stampila pe mine veti trai mai bine. Nici nu mai stiu ce sa va dau ! Asa ?Pai, eu nici nu mai stiu ce sa va iau. Hai, ia ciolanul, neamule ! Dar imi dai si varza ? Ia de aici ca e destula …

Leave a Reply

