Cosmar cu granzi

Marica :” E un cosmar si trebuie sa ne asumam erorile “

De vreo 3 nopti nu mai dorm singur . Dorm cu televizorul deschis pe sport.ro . Aici nu te sperie nimeni . In afara de Undertaker , desigur , dar ala apare spre dimineata . In fiecare seara adorm cu Ioana Cosma si ma trezesc cu Radu Banciu . Apropo . Am trait clipe de groaza , oameni buni . M-am speriat rau . Cosmarul mi se trage de la acel 0-3 de pomina cu Lituania , de sambata trecuta . Bine ca nu am jucat cu Andorra care , spunea inspaimantat Mircea Sandu , a facut 0-0 cu Anglia . La pauza , e drept . Sau , Doamne fereste , nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla daca am fi jucat sambata cu Insulele Feroe , pe care Serbia cu greu i-a batut cu 2-0 (era 1-0 in minutul 90 ) . Uf ! . Am scapat ca prin minune . Cum ? Spuneti ca si noi trebuie sa jucam cu “criminalii” astia din Feroe ? E clar . Fug de acasa . Nu cred ca mai suport alte spaime . Am si eu o limita a somnului pierdut si regasit .

Si asa de la meciul cu Malta al echipei “under 21”, cand de-abia i-am invins ,(0-1) ,m-am ales cu palpitatii si nici nu mai vad bine . Nu mai vad ca sunt pe UPC si microbistii s-au ingramadit toti pe RDS . Cred ca tot de frica . Visez numai ciprioti fiorosi care vor sa ne bata crunt . La fotbal . Noroc ca atunci cand e gata sa ne prinda , se face dimineata . Mi-aduc aminte de meciul cu celebra echipa de megastaruri din Luxemburg . Si acum am tensiunea marita . Am mancat la galbenele de ma doare ficatul . Nu mai spun de amicalul de anul asta , cu monstrii aia ai balonului rotund din Letonia , care ne-au chinuit ca pe hotii de reni pana le-am dat una ca sa plece mai repede acasa .
.
Pai, am zis ca sa nu jucam amicale cu incepatorii din Rusia sau Spania , ca i-am batut destul anul trecut , sa ne pregatim cu letonii , fotbalisti adevarati , pentru meciul cu granzii din Lituania . Bine ca anii astia nu am avut vreun tete-a-tete cu echipa de 24 de carate a Estoniei . Nu mai dadeam pe acasa de frica . Sau imi vindeam televizorul dar nu mai vedeam sport.ro dupa aia . Nici chiar asa . Cum mai adormeam eu ? Apropo.ro . Am o propunere . Pentru ca toata lumea sa fie linistita si sanatoasa , FRF si mai ales Mircea Sandu ar trebui sa aiba grija ca nu cumva sa dam din greseala , in vreo competitie , peste artistii-mingicari din San Marino . Astia au speriat Europa iar eu nu mai am niciun Rudotel prin casa . Brrrr…Ar fi un adevarat dezastru . Va aduceti aminte ce frisoane ati avut dupa egalul din Armenia , pe vremea lui tata Puiu , cand am pierdut calificarea si eu un dinte pentru ca am muscat de ciuda din bricheta crezand ca e piscotul pentru sampania de dupa ?
.
Nu pot uita nici acum in ce pozitie am adormit dupa norocosul gol cu capul , de poveste , al lui Florentin Petre din Azerbaidjan . Sa o dam pe sleau, ce mai…Oare ce am fi patit daca sortii ne puneau in fata redutabilei echipe a Bosniei-Hertegovina (noroc ca a incurcat-o tineretul cu astia) , Macedoniei , Muntenegrului sau , mai rau , Albaniei ?. Poate doar cu fratii nostri , din Moldova , sa ne fi inteles . Astia nu cred ca ne speriau prea tare . Ne dadeau una si ne lasau in pace . Nu de alta dar noi avem mai multe sa le dam lor . Nu voi uita frica sora cu moartea clinica in care am intrat , si nici nu stiu daca am iesit , dupa vestitul meci cu Slovenia , de la Bucuresti . Atunci am inghetat de spaima si mi-a degerat un deget pentru ca uitasem mana in congelator cu ocazia golului alora dintr-un unghi imposibil . Mai imposibil decat cel din meciul cu monstrii verzi , alde Shrek din Lituania , de sambata trecuta . Multi spun ca sa zicem mersi . Eu zic si sarut-mana Piturca , numai sa pot dormi noaptea linistit , fara cosmaruri , dupa asemenea meciuri de groaza .

P.S. Chiar acum se anunta pe sport.ro ca nationala noastra a invins Insulele Feroe cu greu , in 10 oameni, in ploaie si ceata , in intuneric, in bezna totala , cu 1-0 . Sper ca datorita voua :Ioano , Radule , Ubdertakerule , voi mai prinde inca o dimineata . Noapte buna . Asa se zice .

Leave a Reply

