Numele meu este Dragomir .Mitica Dragomir

(pamflet)

Numele meu este Dragomir. Dumitru Dragomir. Prietenii imi spun Mitica. Sa nu radeti. Vadim si Sandu imi spun Miticuta. Cand eram mic mancam agude pentru ca eram sarac. Prima pereche de pantofi am avut-o la 14 ani. Sa nu radeti pentru ca o sa vedeti voi ce am ajuns. Era saracia naibii. Am facut multe scoli si profesionala la Fagaras. Acum, slava Domnului, fac vile si hoteluri. Eu le fac. Nu ca George Copos care le ia de-a gata …Mai tarziu, am ajuns presedinte . De club. Cel mai tanar din Romania. Am uitat sa va spun ca am jucat si fotbal la Craiova, cand am avut bani de ghete , bineinteles. De acolo ma pricep eu la fotbal si politica. Pai ,daca Viitorul Scornicesti trebuia sa ia bataie cu 16-0, eu dadeam ordin sa mai ia vreo doua. Sa fim siguri. Sa nu radeti. Ca am fost pedepsit destul. O sa vedeti cum, mai departe . Cand am ajuns la Victoria Bucuresti, echipa Securitatii, mi-au dat si uniforma. Dar eu nu o purtam ca nu eram obisnuit. Am fost baiat sarac. Imi e frica de saracie, mai oameni buni. Am fost pedepsit destul. Am imbracat uniforma cand m-a trimis generalul Nitu la Postelnicu. Ala cu intunericitu’, de la Revolutie. Nu i-a placut de mine ca l-am contrazis. M-a intrebat daca am facut vreun blat si le-am zis pe toate. I-a spus lui Nitu ca am fata de infractor . Sa nu radeti si va spun de ce. Avea dreptate. Ca sa ies din saracie, am bagat in tara vreo nu stiu cate videouri si am fost putin condamnat. Am fost batut rau …de soarta. Acum sunt senator si presedinte la Liga. I se mai spune si Liga lui Mitica. Saracia e cel mai al naibii lucru de pe Pamant, mai oameni buni. Nu imi e frica nici de Cel de Sus asa cum imi e frica de buzunarele goale . Ati auzit ,cred .. M-a pedepsit destul. Numele meu este Dragomir. Mitica Dragomir.

Leave a Reply

