Pentru Rapid imi vand si sufletul…

Stimati suporteri, dragi iubitori ai culorilor alb-visinii, mai Corsicane,
As fi vrut sa postez aceasta scrisoare deschisa pe blogul meu dar nu mai stiu
pe unde l-am pus. In ultima vreme au aparut zvonuri, aruncate de militieni,
desigur, precum ca as vrea sa vand Rapidul .Nimic mai fals .Mai bine imi vand
un ficat, asa cum zice Gigi . Sau mai bine imi pun franghia de gat si il pun
tot pe el sa traga… (asta de la el am auzit-o). Este cel mai mare actor de pe
acest Pamant. M-a invitat la slujba de duminica in Pipera sa ma rog inainte de
meciul cu Timisoara dar nu mi-a spus ca acolo s-a rugat si el inainte de meciul
de la Iasi pentru ca sa dea gol Banel. Si a dat. Mare actor !.Multi dintre voi
ma criticati ca nu bag bani la echipa. Asta este recunostinta voastra !
Iata de ce am fost la Grivita Rosie sa vad de unde a plecat Rapidul in 1923 si
unde a ajuns acum. Acolo , printre locomotive, m-am intalnit cu prietenul Taher
care m-a vazut ca eram cam ratacit si m-a intrebat daca ma poate ajuta cu ceva.
Mi-au dat lacrimile si mi-am zis ca prietenul si militianul la nevoie se cunosc,
asa ca de ce sa nu profit de durerea mea ?I-am spus, gandindu-ma la voi, ca
avem un loc liber pe umarul tricourilor de joc, unde se mai poate desena o
locomotiva. Cu aburi , daca e nevoie. Bineinteles ca Gigi (mare actor, v-am
zis !) a iesit la interviu ca stie el, ca ma scormoneam in fata bisericii dupa
maruntis pentru lumanari si de-aia vreau sa garantez cu actiunile de la club,
ca sa dau salarii la fotbalisti. Minciuna, minciuna, minciuna ! Si cum orice
minciuna are si un sambure de adevar ,dupa ce l-am pus pe Taher pe umarul stang,
aproape de inima jucatorilor, acum vrea sa-i dau toata mana. Pai, asta se mai
poate numi prietenie ?Cica mi-a bagat intr-un cont 40 de milioane ca sa ii vand
toata echipa. Stati linistiti ! Pana la vara nu vand nimic dar ma mai gandesc .
Dragi prieteni intr-o suferinta alb- visinie ,
Multi dintre voi veniti cu emotie la stadion si sunteti suparati ca banderola de
capitan a stat in iarba o jumatate de ora fara a fi ridicata de cineva. As dori
sa clarific aceste probleme. Stati linistiti ! Veniti la stadion cu incredere.
Nu va pica atat timp cat Copos va fi in Grant. Oricat de mult ar dura. O bidinea
si putina vopsea pentru iubirea noastra vesnica are tot omul prin casa .Cat
despre banderola , voi stiti cate superstitii au jucatorii nostri .De aceea
Marius Constantin isi vopseste parul mai des decat vopsim noi stadionul. Ati
vazut ce a patit Banel cu samanii peruani care i-au pus pene in par sa ii mearga
bine dar au uitat sa ii spuna ca erau pene de plastic .De aceea duminica aceasta,
la slujba de dimineata, o sa imi iau bani de acasa pentru lumanari si o sa ma
rog pentru voi si pentru iubirea noastra comuna. Pentru Rapid imi vand si
sufletul, vorba actorului , imi dau si un pancreas.
Cu dragoste ,
C.G.-Un donator de organe

One Response

  1. Pana la urma, George Copos a fost, ramane si va fi un om de afaceri si nimic mai mult, ca toti ceilalti, de altfel.

Leave a Reply

