Si ei sunt ai nostri, Mosule !

Exact cand ma pregateam sa ma descalt si sa imi pun ghetele in cui, ma suna cineva
de la “stelisti.ro”. O voce tandra, aceeasi de la recensamantul animalelor ,de anul
trecut, ma ia la chestionat : “Draga nastyboy, cat de mare poate sa fie un om mic ?
Eu nu te cunosc. Ce ai vrea sa ii aduca mosu’ lui Gigi ? Daca vrei sa donezi 100 de
euro, apasa tasta diez…” . Primul meu gand a fost negru de tot:”Gata, m-au prins !”.
Intru incaltat in camera calculatorului, apas pe “ON” si incerc sa mai salvez ce se
mai poate salva. “Daca m-au intrebat, inseamna ca stiu cu ce ma ocup…” Eu fac
meniul la Cantina Saracilor. Oare de unde au aflat ? Arunc toate portocalele si
mazarea fina din frigider si incerc sa ma impac cu ideea. Cred ca am fost urmarit
prin satelit. Ma linistesc. Pana la urma, si ei dar si el sunt ai nostri. Ma aplec
asupra tastelor cu o precipitare demna de o cauza mai buna si incep sa ii ordon
mosului cam ce as vrea eu sa scoata din magazie si sa ii bage in ghete omului nostru.
—————–
Asadar ,”Mijloace fixe pentru Mos Niculae ,conform conturi de activ : Clienti
solvabili -Gigi durul “. Deschidem in analitic :
1011. Un CD in interpretarea ,de acum clasica, a tenorului Giginho Gore din Chitila
sau Voluntari, cu doua fete. Pe fata 1 sa fie “Fericirile tuturor sfintilor ,in mi
bemol-major” , pe fata a doua :” Dom-dom, pac-pac. Colinde de bun-venit sau
bun-ramas, de la Jilava”. Cu participarea extraordinara a corului tuturor
hahalerelor plus Hrebe de la Opera din Bacau.
1012. Alaturi de CD, care trebuie neaparat sa fie piratat si cumparat din Voluntari,
mosul sa ii mai puna si un girofar mic , cu leduri, pentru Maybach si o bucata de
branza de capra vecinului Dinamo, care a murit si ea, prematur, din cauza
acatistelor.
1013. O carte de rugaciuni in 3 capitole : “Cap.1. Eu nu te rog de doua ori.Cred
ca stii cu cine trebuie sa ma votezi, nea Gogu !,Cap.2. La iarna o sa va dau pe
toti, sau aproape, ma rog. Cap.3. Crezi ca ma rog de tine sa nu dai gol, Bunico ?”
1014. Mai incolo, langa papucii cu deget, de casa, un permis mic de trecere libera
a caii ferate din Pipera si doi galosi. Unul e prea putin, cu doi nu are ce face .
Ca sa intre in curte ,ii trebuie cizme pescaresti dar mosul nu mananca merlucius.
Intr-un sac pe care scrie ” Unica folosinta.Gara de Nord , subsol ” ” ,mosul ii va
inghesui la repezeala cele 7000 de voturi lipsa impreuna cu un carton negru A3 ,
inscriptionat cu creta alba :”Bruxelles, Parlamentul Europei -noaptea.”
———————-
Gata. Cam atat. Cred ca nu am uitat nimic. Oricum , nu are el nevoie de ceva de la
tine,Mosule. Sarut-mana ….Stii ce ?…Eu nu am nevoie de galosi ca am sosoni.
Mai bine da-mi mie bucata aia de branza, ca am aruncat tot din frigider .

Leave a Reply

