Pace printre castraveti

Din Sofia, pentru MySport, agentul secret “nastyboy”, folosind o mutra acra,
de nerecunoscut, va transmite de sub o streasina
:
“Nu am mancat ceva mai bun. Poate ma procopsesc si azi. Anul trecut ,langa
Iezero, prietenii mei bulgari mi-au dat reteta. Ne-am inteles din prima, prin
semne. Doi baieti ultrasi mi-au trimis un borcan cu cornison, gratis. Direct
prin parbriz. Am avut nevoie de 7 copci.
————
Se folosesc numai castraveti tineri, productie 2007 ,care nu cunosc limbi straine.
Gospodin Trica zice ca otetul se toarna in liniste. Nu se agita pentru ca se
fac valuri si se tulbura apele. Nu se sufla in ei ca si asa sunt nervosi. Se
mananca cu fulgi, cu tot. Cu fulgi de mamaliga romaneasca lasata la uscat
de pe vremea cand Stoicikov avea Mertan si noi nu aveam nici paine cu ce sa
mancam caviarul. De aici impresia gresita ca noi ne plimbam cu bicicleta, pe
atunci. Aiurea. Noi ne dadeam cu cercul de la caruciorul de butelii, ca eram
copii. Pardon. Hristo era mare. Astazi ajung iar la Iezero, pe la prietenii mei .
Mi-e frica sa nu trec neobservat pentru ca am numere de Istanbul la masina.
Sa nu creada ca sunt turc, dupa manele. Oricum, am mamaliga in geam . Sper sa
ma aleg macar cu vreo doua galeti de gogonele si una de castraveti . Am
avut seceta anul asta. La noi se da cu parul, nu cu gogoneaua.
De-aia le-am dat si eu… e-mail, sa bage muraturile in buzunare ca eu aduc vinul.
Sau otetul, ma rog.
——————–
Vecinii nostri sunt si ei in UE. De aceea au si ei ziare care ne injura, ca si altii.
Se uita si ei la meci deseara, daca termina treaba cu borcanele.Domnul Dragomir are
multi prieteni bulgari. Zice ca sunt la fel de saraci si ei ca si noi. Mai putin,
Stoicikov, bineinteles. Asa saraci cum suntem, cica am aranjat toate meciurile din
grupa. Ha. Pai cate basculante de mamaliga ar fi trebuit sa dam noi, pe foamea asta,
la olandezi ,pentru o sacosa de portocale?
——————–
Florentin si Lobby spun de asemenea ca trebuie sa fim pe pace. Daca vrem sa ne
procopsim cu vreo acritura. Mutu sufera cu piciorul dar si cu stomacul. Lui nu ii plac
gogosarii de la sud de Dunare. El manca portocale pe cand se plimba cu cercul prin
Trivale. Pardon. De-aia zice ca olandezii sunt mai civilizati. Treaba lui. Eu nu pot sa
mananc iahnia fara castraveti la borcan. Ca dupa aia folosesc borcanele la icre negre.
De-aia zic sa fie pace. Pace printre castraveti.”

————-

Din Sofia, pentru MySport, agentul secret “nastyboy”, folosind o mutra acra,
de nerecunoscut, v-a transmis de sub o streasina .

Leave a Reply

