Codul (ne)bunelor maniere

Lumea fotbalului este un izvor nesecat de amabilitati rostite cu gingasie
si tandrete. Aici exista atatea obiceiuri galante, atatea cutume neinscrise
in dictionare, incat nici la barul din Bolintin nu poti auzi aceste adevarate
“bijuterii” lingvistice uitate pana si de maestrul vorbelor deocheate,
Pruteanu. Urmeaza cateva fraze celebre…Culese toamna tarziu de pe stadioane
si adunate intr-un “Cod al manierelor fotbalistice romano-european “…
—–
Partea I.-Discutii in tribuna
“-Nu te supara… Vrei sa-ti dau un cap in gura ?
– Merci beaucoup, numai ca daca vii la mine in loja o sa ti-l rup (capul) !
– Mai boschetarule, tu esti de la Antena 1 ?
– O ,la ,la…Sunteti “tres jolie” !
– Cand te prind , o sa iti tai limba !
– Pocemu, tovarisci ?
– Uite asa. Ia uita-te la mine. Imi pare rau pentru trabuc. Vi-l sting intre
ochi. Enchante ? Oui ? Victore, nu te baga !
– Minunat ! Wonderful ! Acesta este un bozgor. Acela este un Falcos. Cum sa ia
ei campionatul ?
– Thanks. Very kind. De ce nu ? Nu va suparati, iesiti de sub copertina, sa
va scuip mai bine !
– Desigur. Imi cer scuze ca am intarziat la conferinta. Am facut dus…
– Apropo. Doriti sa va fac de la brau in jos ?
– Excuse me. Am 90-60-90. Pantalonii ii vreau evazati…
– Doriti niste buzunare la burta, domnule ?
– Ok. Oceni haraso ! Io sono un uomo sinsero. Esti un golanas italian.
– Grazie. Come si dice..sdreanta ? Zi dupa mine: Ba-ga-bont. Hahalera…
– Din caini am ajuns catelusi !
– Asta la vista. Pardon. Asta e japca pe fata .Japca de la Urziceni !
– Alo… Esti nervos cu nervii, mai baiatule…”
——–
Din pacate ,suntem nevoiti sa punem punct. Incepe ,imediat ,o noua etapa.
Cine stie ce vom mai auzi prin loje si vedea pe gaura cheii ? Pardon.
Eu nu sunt Irinel. Si nici ea nu e Monica. E o hahalera. Enchante ?

Leave a Reply

