Thriller cu portocale murate in apa de ploaie

Atentie, la Constanta au avut loc fenomene in cod portocaliu ! Inainte si in timp

ce rula filmul meciului cu Olanda. Daca pe noi, romanii, nu ne mai mira nimic,

olandezii sunt socati. Nu au mai vazut asa ceva de la “Apocalipsa acum”, cu Marlon

Brando. In filmul cu romani, actorii principali au fost : Goian, Codrea, Tamas, Rat,

Mutu si ceilalti. Nimeni nu a avut rol secundar. In prima repriza, ai nostri au fost

tari pe pozitie. Vantul din spate nu ne-a urnit din aparare. Posesia a fost in favoarea

olandezilor, ocaziile le-au apartinut tot lor. In repriza a doua, in min.72, Codrea

trimite mingea din centrul careului spre vinclul “portocalei mecanice”, punandu-l

impotriva vointei olandezilor dar si a vantului, in pozitie de gol, pe Goian. Pe acelasi

Goian, aducatorul de bucurii autumnale in fotbalul romanesc. Ne mai face un cadou

si e…1-0 !In min 93, pelicula a fost pe punctul de a se rupe in favoarea adversarilor

dar nu a fost sa fie. Bara a tinut cu noi. Arbitrul nu are nimic impotriva… Acesta este

alt film. Olandezii nu mai respecta scenariul horror cu gol in ultimul minut. Ziaristii si

turistii din tara lalelelor vor spune si copiilor ce au vazut si patimit in timpul filmului.

Au aflat ,de pilda, cum se pun la murat, mai ales toamna : castravetii ,gogonelele si

mai nou…portocalele. Cu apa de ploaie ,in iarba, pe vant, noaptea. Au observat,uluiti ,

cum se poate inunda un oras de la malul marii in cateva minute, fara sa fie de vina

vreun tsunami (nici la ei ,intr-o tara aflata sub nivelul marii, nu se intampla asa

ceva); cum se traseaza liniile terenului cu matura si galeata-moda FRF, toamna

2007;  cum te poti accidenta pe banca de rezerve, trezindu-te cu copertina in cap ;

cum au intrat suporterii romani si cei olandezi pe aceeasi poarta. Pentru a ajunge

la cabine,  jucatorii intra direct in pamant. Si nu de rusine. Una peste alta, filmul a

avut happy-end. Dar nu pentru ei .Romanii ,ca in atatea cazuri ,au castigat meciul

impotriva favoritilor. Chiar si impotriva vantului. Acel vant potrivnic dar si divin

din partea a doua. Intr-un final, codul oranj s-a ridicat. Olandezii au preluat o

noua reteta culinara cu gust imuabil acru, pe baza de portocale. Si au mai invatat

ceva: ca totul e vanare de vant. Si apa de ploaie.

26 Responses

  1. Acelasi umor ca intotdeauna…felicitari😀

  2. ;)) tare…am citit si ceva bun in aceasa seara…dupa o reciclare a “plasticului”
    sincere felicitari

  3. Olandezii ne-au calarit 90 de minute … cu Nicolita , Chivu , Codrea , O.Petre nu puteai sa construiesti nimic …

    Daca nu am fi marcat acel gol norocos , la singura faza mai periculoasa pe care am avut’o , nu mai erati asa de entuziasmati …

    Piturca e o nulitate care nu are ce cauta la nationala .

    Am avut si noi noroc o data . Arbitrul a validat un gol , marcat din offside .

  4. subscriu lui reddogs

    ne afundam in penibilul unui gol marcat din ofsaid si un meci in care am fost pur si simplu dominati, cu un nicolita pe post de jalon uman ( a pierdut TOATE mingile), codrea si marica penibili, iar ov petre… nu mai comentez.

    la fel de penibila mi se pare si faptul ca dupa un meci castigat cu bulan tipic stelist ii facem eroi, cand numai jumatate de echipa a tras cat a putut, restul verzelor imitand fotbalul pe teren.

    penibil. jenant. jalnic.

    piturca mori odata

  5. bai redddogs asta…estio o rusine pt tara ma jegosule…ce plm vb tu despre fotbal ma….tu vb de piturca?tu vb de chivu?de nicolita?de codre?de ov.petre?…..esti praf ma imputitule…jet in gatu matii in olanda sau n`ai bani nici sa treci strada pe verde?

  6. reddog esti un terminat.

    Atat am avut de spus.

  7. Am meritat victoria,ne-am dorit-o mai mult ca ei. Pe o asemenea vreme, nici Brazilia nu reusea sa construiasca mare lucru. Eu am fost pe stadion si am simtit mai bine decat cei ce au vazut la tv ce-a fost acolo. Desi am cantat aproape tot meciul, nu puteam sa-mi mai simt fatza de frig, eram ud pana la piele si totusi fericit!Am invins Olanda pt prima oara! Faze periculoase am avut mai mult de una, cum pretinde un asa-zis cunoscator al fotbalului (frate,apuca-te de cricket,ca nu stii fotbal, esti pe dinafara). E adevarat, am marcat dintr-o pozitie suspecta, insa de cate ori nu am fost noi nedreptatiti? Cum a fost, spre exemplu, meciul cu Norvegia, cand face Carew hentz in careul nostru si se da penalty pt ei. Si cate si mai cate. Piturca a stiut ce face. Ne-am aparat bine (cu mici erori din partea defensivei – parca erau amortzitzi cateodata). Ov Petre nu are ce sa caute la nationala, in rest baietzii au jucat bine. Nu foarte bine, n-a fost un joc grozav, dar rezultatul ramane. Mai trebuie sa fim si pragmatici, nu doar sa jucam frumos si sa pierdem.

  8. @gica,reddogs4ever

    Copiilor,sunteti niste terminati marsh draq la culcare ca sunteti praf in materie de fotbal.prea multa onanie dauneaza sanatatii,se degradeaza scoarta cerebrala,faceti neurastenie-cazul vostru…

  9. odata avem si noi norocul asta … BRAVO ROMANIA !!!
    iar mai sunt si fraieri ca isi permit sa critice evolutia noastra …. bah pufuletilor … suntem si noi mai aproapte de EURO 2008 !!!

  10. Va rog respectuos sa pastrati decenta.Cu totii avem dreptul la opinie.Chiar si Heghedus,seful cenzurii comuniste,daca o mai fi traind…

  11. pt toti cei care ne irita,am o vb., gura mica,pt toti cei care nu ma lasa sa sper vb.e cu limbaj de cartier………pt.toti romanii care nu sunt romani multa m..e

  12. Voi bucurestenilor nici in al noualea ceas nu puteti sa fiti cat de cat “civilizati”.In loc sa aplaudam o calificare venita pe merit(nu e doar 1 singur meci)voi faceti ce stiti mai bine………….De asta joaca nationala in Bucuresti.rusine!!

  13. bai fratilor(astia care criticati meciul ROMANIEI)…si eu am fost pe teren…chiar am fost cel care a intrat cu steagul olandei si am stat de la 10 dim pe stadion ajutand la pregatiri, pana la sfarsitul meciului si sa stiti ca nu-mi pare rau pt ca asta inseamna sa fii roman si am ramas uimit de ce public este la C-ta pt ca stadionul se umpluse…si ROMANIA a facut un meci bun…si nu doar prin meciul asta actuala generatie a demonstrat ca nu este o “generatie de ratati” cum o credeau altii…a facut ceea ce nici macar GENERATIA DE AUR nu a reusit de cand s-a infiintat nationala romaniei-sa invinga olanda….asa ca felicitari baieti si sa stiti ca meritati sa va calificati mai mult decat olanda…felicitari inca o data si va multumim ca oferiti asa spectacol unui public constatean care pe orice vreme va fi alaturi de voi…

  14. orb sa fii sa nu vezi daruirea, angajamentul si sacrificiul tricolorilor.Jos palaria. Dar au fost 2 lucruri deranjante, vizibile si de pe luna. Cred ca se pot remedia…1. egoismul lui mutu.un fotbalist e mare cind are curaj sa se duca spre poarta,direct ,fara sa-l mai intereseze ceilalti coechiperi.Insa MUTU are uneori ceata pe creier si nu stie sa fie altruist in situatii certe.La Fiorentina nu cred cai-ar da mina sa se joace cu coechiperii lui. Aici ar fi una din distantele care-l separa de Dobrin sau Hagi. 2.Penibilele ,,degajari,, marca tamas ,banel sau lobont.Uneori ne-au costat iremediabil…

  15. Vai ce performanta … Am eliminat Bulgaria … Daca eram cu 3 din astea 4 , atunci era performanta (Italia , Franta , Scotia , Ukraina) … am avut parte de o grupa super usoara … Chiar si asa , nationala merita felicitata… dar prea va imbatati cu apa rece …. nu uitati ca echipa nu a jucat nimic , ne-au calarit aia in dracii mari , am dat un gol din ofside … asa ca nu-l mai umflati pe Piturca , ca e o nulitate de antrenor, care face echiap dupa interesele lui financiare

  16. Nu-i mai laudati atat ! Nu au jucat mai nimic .Ne calificam la Euro insa nu vom face mai mult de 2 pct.Jucam foarte prost!

  17. @anti-oi
    A mai aparut inca un frustat paici sa-si dea si el cu parerea…Ba javra,Piturca are rezultate si u zici ca e o nulitate de antrenor?Tu ce faci toata ziua?Laba?Vai de capu tau de terminat…

  18. Ptr. Costa Generatia de aur juca la castig din minutul 1 nu din minutul 46 !

  19. La europene nu va ploua si nici nu va bate vantul…arbitrajele vor avea o alta calitate si cine stie fotbal isi va pune in valoare calitatile si experienta competitionala.O victorie extrem de satisfacatoare in fata Olandei nu coincide cu un succes la euro.Demn de apreciat ca in ciuda modului in care face Piturca echipa(Ovidiu Petre,Florentin Petre…),a norocului unui gol din offside echipa este incomparabil mai determinata ,mai disciplinata decat in mandatul altor antrenori si incepe sa capete coeziune lucru care poate completa valoarea buna a jucatorilor.Munca de acum incepe…poate in vara vom fii noi in locul Greciei surpriza europenelor.HAI ROMANIA

  20. Ptr. totzi dobitocii de pe acest net, care sustin ca a fost offside… EU VA SPUN CA NU A FOST…Si culmea ( ca sa muriti definitiv) sint sprijinit de toti comentatorii olandezi (inclusiv nume mari: Van Hanegem, Mulder,etc.) nu de javre rosii si alti papagali

  21. sunteti veniti de la balaceanca??luati-va id-urile de mess si injurativa toata ziua dar nu aici…nu trebuie sa va suportam lipsa de educatzie si de creier.

  22. mie nu mi-a placut deloc marica si nu mi-a mai placut nici banel nicolita…..buga nu putea juca in locul lui banel??si nico trebuia bagat mai repede….parerea mea…in legatura cu offside-ul nu inteleg de ce se vorbeste asa de mult pe seama lui….noi ne facem rau…am vazut articole si pe gsp ca arbitrul ne-a ajutat etc….nu mai spuneti asa ceva niciodata pt. ca cine citeste site-urile astea cine stie la ce se gandeste si ii faceti rau si arbitrului si nationalei!!!!EU NU CRED CA A FOST OFFSIDE!!!!SINCER….AM VAZUT DE 2 ORI RELUAREA!!!!

  23. cu jucarea meciului la constanta nu am fost de acord!!!DACA VENEAU LA CLUJ ERA MULT MAI BINE!!!numai ca piti e prea incapatanat…si aici intrau 16 mii de spectatori si terenul era bun si nu a plouat aici!!!

  24. pt redCACATEL4ever si pt toti frustratii din Romania , va urez sa muriti in chinuri groaznice pt ca nu meritati nimik imputitilor !!! bagati`va capu draq la ghilotina si ne scapati de niste epave ale societatii ! doar STEAUA spala rusinea care o produc echipele celelalte in europa asa ca dragi catei,zburatoare si alte accidente alte naturii sper sa aveti O VIATA PLINA DE CHINURI SI ESECURI pt ca nu meritati absolut nimik. Echipa nationala conteaza nu faptul ca joaca 5-6 jucatori de la vreo echipa de club.HAI ROMANIA !!! MOARTE CHINUITA TUTUROR CRITICILOR ACESTEI ECHIPE CARE NE-A FACUT SA FIM MANDRII DE TZARA NOASTRA !

  25. Amuzant dar si cu o umbra de realitate si obiectivism …🙂

    Well Done !

  26. UN MESAJ PENTRU VECINII NOSTRI DE LA SUD!

    Nu in foarte multe situatii, poate chiar foarte rare si atunci evident involuntar, echipa nationala a Romaniei a fost avantajata, favorizata, sustinuta, nesanctionata, etc. de cavalarii fluierului in partidele de fotbal international (vezi TOATE preliminariile trecute).
    Ca un precedent al meciului de la Constanta de sambata, poate ca nu sunt, sigur nu sunt!, in masura sa justific sau sa fac inteleasa decizia asistentului de a nu ridica steagul, consider ca un motiv pentru care nu a facut-o este acela ca nici UEFA NU VA VREA LA EURO si ca validarea golului nu a fost, intr-o oarecare masura, in favoarea Romaniei, cum nu a fost vreodata una, ci mai degraba importiva Bulgariei!
    Ii urasc pentru ca nu pot sa nu ii bag in seama!
    Concluzionez printr-o rugaminte catre Mutu&Co. BATETI BULGARIA LA SOFIA chiar daca vom fi calificati in acel moment! Cred ca victoria Romaniei LA SCOR in Bulgaria va creste considerabil, poate pana la extaz, satisfactia suporterilor!
    Imi este foarte dor de un turneu final!
    HAI ROMANIA!

Leave a Reply

