Mesaje cifrate (din arhivele DAN)

Din surse demne de orice, am primit, pe sub usa, urmatoarea transcriere a unei

convorbiri telefonice cifrate. Aceasta ar fi avut loc intre doi mari investitori de

iluzii din fotbalul nostru, in urma cu cateva luni. Convorbirea a fost interceptata

cu mijloace specifice.”-(personajul X):…Alo, Jiene, se apropie Nunta Barosanilor.

Vin aia din Spania, din Anglia…ce le pun pe masa? Am nevoie de carnatul ala de

Plescani…Am auzit ca-i place si lui Militenoiu ;vrea sa-l bage in groapa la afumat,

pana la Craciun. Sa-l dea la caini. Eu ti-l iau proaspat ca il afum eu, imediat. Am

niste fumuri in cap…Jiene, vezi ca eu il bag in camara cu 500, ca se mai usuca.

Da’ restul de apa nu ti-o mai trimit ca mi-e sete si mie. Vin astia de la contractari ,

de la ala care te ia cu Boldu si nu vreau sa le dau nimic. Tu il scoti din frigider ,

de la tine, pe 600. Imi dai si o ciocolata Kandia cu e-magari si ne-am

fituit. Tu esti ditamai haiducul. Apropo de poterasi. Ai grija cand vorbesti la

telefon,  sa dai drumul la rasnita ca sa se faca curent, sa nu mori de cald. Da

vezi sa nu te  obisnuiesti cu frigul.
-(haiducul): Si tu sa tragi motanul de coada sau berbecul, ce ai la indemana,

sa le sara instalatia de pe urechi, la “c a r n a t a r i” ! Auzi icsinel, dar ce-ai

facut cu mielul ala micu’ ?
-(icsinel, care nu stie de gluma): Ala negru?  L-am dat la arabi, sa mai creasca

pana la Ramadan. I se cam marisera coarnele, pe aici. Si-asa am luat o teapa

pentru frigarui de vreo 500, ca m-a fript cu jar mimiul. Da’ m-am enervat si

l-am urzicat pe mimiu de nu mai zice nici D.A.N., nici DNA, nimic. Noroc ca am

luat repede cremvurstiul ala Batrei-Bapatru, cum il cheama, ca incepea nunta

si n-aveam ce sa mancam pe partea dreapta. Ca avea savarineru o datorie la mine

pentru desert. Si-asa am cam facut-o de oaie. Am alergat dupa berbecii aia prosti

ai lui Paduraru prin tot sectorul, cu fotografii dupa mine. Nu vor grauntele mele.

Cica ii goneste de la tarla. Ii da la alta turma daca mananca din iarba mea.

Sa nu faci ca mine ca te umfla astia ca pe matul de parizer. Da’ stiu ca le-am

facut-o si eu la cheferei, ca am dat salam pentru Victoria, la caini. Moaaaama,

sa vezi ce alergau! I-am dat cateva felii si lu’ vrednicu ala, ca sa se muste

intre ei. Acum cica e vorba sa ne cheme pe la DANDANAU,  da’ zici si tu ca am

vorbit de toti carnatii de oaie din lume. Si savarine. Cate nu face omul la foame !

Mananca si arpacas , daca trebuie.
-(Jianu,haiduc urmarit de poterasi): Ok, doar nu ne scoatem noi ochii pentru

un carnacior de Plescani !
-(icsinel,tragand vartos berbecul de coada): Pai, vezi? Hai , da-mi si-un salam de Bucur,

ca sa-ti dau un Baciu la oi !”.

14 Responses

  1. foarte inteligent, ca de obicei🙂 Nu stiu de unde le scoti, ai o imaginatie incredibila!

    (Recunosc ca mi-a luat ceva timp pana sa ma prind cine sunt cele doua personaje.)

  2. un soi de ionesco in teatrul sportiv…scris bine, prietene!

  3. unu e berbecali si celalalt e iancu haiducu de la poli.are imaginatie bogata baiatuu.bvv
    poa iti dau ceva astia de la gazeta…

  4. Hahahahahah !Excelent….Eu cred ca astia chiar au vorbit,inainte.Dar nu la telefon,ca stiau de cativa ani ca sunt ascultati…Bravo !!!!!

  5. Interesanta descriere dar dak tu crezi k Plesan e un carnat atunci imi pare rau pt tine. Are talent omul ala, pacat k s-a accidentat. Eu unul am tot respectul pt el dupa ce le-a facut lu’ Borcea si lui Victor Becali. Dar probabil tie nu ti-a placut ce le-a facut, oare de ce? Suporterii stiu de ce…

  6. Fabulos….Asta ar trebui jucata,extinsa,la tv la aia de pe prima….De departe,cel mai tareeeee…

  7. tare gagiu!!1

  8. @Evan
    Doamne Sfinte !Cum sa cred eu ca Plesan e un carnat ?Trebuia sa existe o acoperire pentru cei doi,se stiau filati,le spusese Mitica….

  9. Omule, esti pur si simplu genial.
    Bravo!

  10. M-ai luminat ziua cu articolul asta!Genial!

  11. Esti tariceanu!

  12. Un singur cuvant… BETON! Ce sa zic, esti tare frate!

  13. BEEEEEEEEEEEEEHEHETON. super tare frate. ANTI CIOBANIE FOR EVER

  14. Bravo! Pe la Catavenci ai incercat ceva? Sau esti deja pe-acolo? Oricum…unii cu painea si circul si altii cu cozonacu’…pina le-o sta in git.

Leave a Reply

