Nu va suparati,ce meci ati urmarit?

Zapata a fost cel mai bun.Dar,el este portar.Nu se pune.Zapata a gresit copilareste.Priviti cu atentie aceste doua fotografii.Se vede cotul adversarului?Dupa parerea mea,Zapata si-a achitat banii.Are stil dar a riscat eliminarea.Putea sa ne coste calificarea.Dica si cu Rica nu mi-au placut.Rica a trimis mingea in bara.Acelasi atacant cu fler.Putea sa inchida  meciul.Ovidiu Petre a fost cel mai exact.Ovidiu Petre a cazut la primul contact mai dur cu adversarul.A fost cel mai fluierat jucator.Daca nu era sutul lui Ovidiu, meciul se termina egal.Nicolita a alergat,din nou,cel mai mult.A dat si un gol.Un gol norocos.Badoi trebuia introdus mai devreme.Cu toate acestea,Marius Croitoru mi-a placut.Zaharia face toti banii.Era bine sa fi intrat mai din timp.Echipa a demonstrat ca are caracter.Am dominat tactic.Fisa tehnica arata ca adversarii au fost peste noi.Incet,incet,Steaua isi revine la forma de altadata.Radoi a fost cel mai bun jucator.Mirel vorbeste aiurea.Cum adica,sa atacam?Pe noi ne intereseaza calificarea.Suntem deja in grupe.

Baietii pot sa vina cu buletinul in mana,la casierie.Desigur,mai avem un meci cu Borisov.

Nu stiu cine sunt.Ne vom interesa.Stelea zice ca sunt buni.Era sa murim de inima.Nu am avut nici o emotie.De la 1-1, m-am rugat in continuu.Nu putea sa ma lase…Cel de Sus.Borcea cred ca si-a spart televizorul.Adrian Ilie le doreste succes celor de la Dinamo. Se aude muzica Ligii.Asta-i muzica ce-mi place…

Stimati cititori,sunt sigur ca si domniile voastre aveti o parere proprie despre acest meci.Si eu am o parere.Ramane in aer o singura intrebare:Alo,domnilor,…nu va suparati,ce meci ati urmarit?

2 Responses

  1. Aha.

  2. Voi ati urmarit meciul Steaua-Zaglebie.Sunt sigur.Numai ca… nu ma refeream la voi,ci la niste oameni care comenteaza ,prin presa,sau apar pe ecranele tv.

Leave a Reply

