Cronici din ofsaid.Tabloul primei etape (p.II)

FC VASLUI-UTA ARAD
O alta confruntare de “idei” intre reprezentanti ai generatiei de aur.Desi cei doi antrenori au trecut prin curtea Stelei in momente diferite ale carierei de jucator,fiecare doreste sa demonstreze ca are valoare si ca tehnician.O alta asemanare intre cele doua echipe ar fi ca ambele beneficiaza,mai mult sau mai putin,de pe urma schimburilor de jucatori cu Steaua.Daca UTA a beneficiat de pe urma unor “imprumuturi” din Ghencea,la Vaslui au avut loc “cedari” catre formatia stelista.Marius Lacatus:”Dorinele,nici nu stii cat de prieten poti sa-mi fii!”.Dorinel Munteanu:”Marius,”fiara” nu mai esti,astea sunt niste povesti!”
STEAUA BUCURESTI-CEAHLAUL PIATRA NEAMT
Meci cuminte.Asa cum ii sta bine unui inceput de campionat.Cuminte pe iarba din cauza caldurii.Si mai cuminte in tribune,unde nu va fi nimeni.Sau, aproape nimeni.Nu la fel de cuminti vor fi si cei doi antrenori care sunt cunoscuti prin trairile lor intense.Ceahlaul ,cu un lot intinerit,va trebui sa demonstreze ca exuberanta poate compensa,uneori,lipsa de experienta.Pentru Steaua va fi un antrenament oficial,fara public,inaintea partidei din Polonia,cu Zaglebie.Viorel Hizo:”Hagi,m-a rugat Pinalty sa nu ma fac de ras!”
Gheorghe Hagi:”Finul Gigi a zis ca imi aduce 2 jucatori.Sa-i reamintiti adresa mea.Mai astept si mai sper!”
UNIVERSITATEA CRAIOVA-FARUL CONSTANTA
La olteni exista o stabilitate la nivelul lotului care ar trebui sa dea rezultate.Dar asteptarile sunt mari.Poate exagerate.Asta se intampla luna trecuta.In iulie,patronul studentilor credea ca este greu sa se infiltreze,neinvitat,la masa bogatilor.Arena din Craiova a capatat un aer european in asteptarea marilor confruntari internationale.La Constanta au avut loc miscari de trupe,de strategie si de antrenor,la echipa venind cel care a produs in Liga II cea mai mare surpriza de anul trecut cu Delta Tulcea-clasarea pe primul loc.Cioroianu:”Patronul Mititelu e cu ochelarii pe mine.Daca nu bat astazi,s-ar putea sa nu mai apuc etapa a II-a!”.Constantin Gache:”Eu nu am jucatori.Am echipa.Daca am reusit eu la Tulcea,aici e un mizilic”.
GLORIA BUZAU-DINAMO BUCURESTI
Gloria incearca sa demonstreze ca zicala cu buturuga mica nu e o vorba in vant sau,ma rog,in soare.Suma fabuloasa promisa de Constantin Bucur,finantatorul Gloriei (10.000 euro de jucator,la victorie),ne pune pe ganduri.Oare nici nu a inceput bine campionatul si am bagat deja mana adanc,prin buzunare?Nu conteaza ale cui sunt buzunarele.Formatia din Crang,sosita din cantonamentul discret din Austria,este gata de o lupta incinsa la maximum,de gradele de afara si de prima promisa.Spartanii au si ei probleme.De efectiv.Sunt atat de apropiati valoric titularii si rezervele incat Rednic nu stie pe cine sa menajeze.Ion Viorel:”Dau un tun astazi si pot sa imi inchei linistit cariera!”.Mircea Rednic:”Am auzit ca vreti sa ne primiti cu caldura.Cred ca o sa bag coiotii desertului,N&D !”

2 Responses

  1. Steaua-Ceahlaul , surpriza etapei….Gloria Buzau – Dinamo….meci cu controversa ….:)

  2. pronosticul meu: FC Vaslui – UTA 1-3, 😛 celelalte nu ma intereseaza🙂

Leave a Reply

