Simulatorul de scandal

Unii simuleaza frica.Altii ,bucuria.Unii pot plange la comanda.Sunt cazuri notorii chiar in politica mioritica.Foarte multi dintre noi am iesit dintr-o situatie jenanta cu ajutorul celor 3 cuvinte:”Scuze.Sunt grabit!”.Adesea mimam interesul,atentia,inteligenta,lehamitea si placerea.Fotbalul romanesc adauga la aceasta lista a trairilor umane,posibil de falsificat,un capitol aparte.Simulatorul de servici al fenomenului fotbal functioneaza din plin.In aceste zile de inceput de vacanta se mimeaza din plin “interesul”( fata de fotbalistul x,pentru a-i creste sensibil cota),”bunatatea”(chiar daca nu iti gasesti echipa,eu am grija de tine),”filantropia”(oferte de nerefuzat),dar si “marlania”(vino sa semnezi contractul dar eu am treaba) sau “grotescul” tip Fellini (nu am nevoie de circari).Aceste simulari ale adevarului din fotbalul romanesc nu ne mai ingrijoreaza de mult,insa.Ceea ce ar trebui sa ne puna pe ganduri sunt farsele medievale jucate de aceiasi actorasi de vodevil dambovitean.Asistam la o balacareala mediatica ieftina intre granzii de la Dinamo si Steaua.Care este miza,ne intrebam?Evident,una dintre ele ,si poate cea mai importanta,este readucerea suporterilor furiosi ,satui de atatea masinatiuni,in curtea casei.Ei sunt o masa de manevra electorala demna de a fi luata in seama.Merita orice efort.Intram in simulatorul de servici si incepem scandalul.Nu conteaza motivul.Fum sa iasa.

One Response

Leave a Reply

