“Cristi si Gigi” sau “Cine mi-a furat butonii ?”

-Borceo,hai sa ne certam.Face bine la imagine.Scap de paraziti,hahalere si bagabonti.Hai,zi ceva da’nu de mama.Zi de Giovani sau de memeu,hai!.
-Gata,incep.E si Gazeta aici si Prosport?Mai asteptam pe cineva,pe Realitatea?Buuuun,dati drumul la banda!Ba,da prost mai esti,Gigi.Ai dat 2 milioane si ai terminat pe 2.Eu am luat numai de la tine 1 milion jumate si am terminat pe 1.Din iarna.Am si uitat de cand.Si l-am adus si pe Banica jr.
-Borceo,vezi sa nu ma iau de butonii si butoanele tale.
-De ce,Gigi?
-Ca le-ai inrosit,de aia.Si poate iti dai foc la butelie sa sara tot sectorul in aer.
-Bai,Gigi,da’prost ai mai fost ca i-ai dat drumul lui memeu din palat,in mijlocul  campului.Daca iti trimite vizitatori pe omuletii verzi?
-Care vizitatori?De la REBU,doar.Ca a uitat sa ia gunoiul cu el si l-am scos noi din sertare.Auzi,hahalero?Mi-a zis cancelaru’ ca ai dat bani la aia sa le rupa picioarele la ai mei.
-Si ce vrei acum,Gigi?Sa-ti dau niste picioare?Ha,Ha,Ha.Am glumit.Da.Imi aduc aminte.De aia era Radoi si Victoras cu mana in ghips.Mai bine spune ce ii pune Olaroiu in  fasole lu’ Nicolita de alearga si in somn?
-Vezi ca esti bagabont si zdreanta de diavol de caine ce esti?Nicolita alearga pentru ca ii pun eu bolduri in ghete.De aia.Atentie?Gata,stop motor.Oprim cearta.
-(regizorul)Va multumim,d-le Becali.Ati jucat perfect.E de Oscar!Ce zic eu de Oscar,e de Cotroceni.O sa ii placa si d-lui Copos ,si baietilor din peluze si celor de pe chat si din Gara de Nord,din canale si de la Glina,la toti.O sa va creada.La revedere.Sa nu uitati sa veniti cu avionul la primul meci.Sa il vedem si noi.Hai ,pa.

2 Responses

  1. :)) ti le citesc in ordine inversa. si asta ma incanta!

  2. iersj dcprm qvuesaiyb ewrzqxvkp yezigcxh ghizvofsk tqwvasfb

Leave a Reply

