Thereau,mielul lui…Becali?

Hahalera   de   Thereau…cu  tatuajele si cu freza aia a lui…stie doar ca nu imi place…
ca de aia l-am gonit si pe Neaga-e omul lui Meme si nu pot acum sa il dau eu afara
ca am scandal cu bagabontii…da’ lasa ca se linistesc ca le bag cartele cu curent si ii fac
vant la pachet cu Elton …ca vreau sa fac o echipa numai de romani si cu Nicolita…

ca il aranjez eu si pe Pavel.Eu nu fac alianta cu nimeni doar cooperativa cu Muresan…da’ nu mai zic nimic…
de Borcea,   ca    asa     m-am inteles   cu   Base  si   anume :eu    merg   cu   crucea
in autobuz fara tavan si spartanii in zdrente poa’ sa mearga in turul preliminar ca o sa
dea peste Chelsea…da’ nu mai zic nimic…ca ma rog la Athos sa imi dea 10 milioane UEFA si
eu sa nu cheltuiesc pe hahalere decat fro 2 plus aia 2 din sacose.Si uite-asa se face o
Romanie ca soarele sus pe cer,cu comunistu’ de Copos care nu are demnitate si onoare si
lasa-ma Borceo sa ma pregatesc de Liga ca degeaba,nu il dau pe Thereau nici pentru 2,5
milioane.
Doar pentru 2,6 milioane.Acum il dau.Imediat.Pana maine.Sa nu afle bagabontii din peluze.
Da’ mai bine nu il dau .Hai pa.

 

7 Responses

  1. Vaaaii,dc a trebuit sa preia Becali STEAUA,sunt stelisiti adevarati cu foarte multi bani,de ce nu vor s-o cumpere,becali o sa ne distruga de tot…Doamne nici o echipa din lumea asta nu mai are mai mult de 4-5 jucatoi in primul 11 nationali,si becali vrea sa faca echipa de romani…El nu vede k nu e in stare sa castige campionat sau cupa in Romania,vrea finala de CL..

  2. hahahah tare faza :)))) mare prost Becal iasta , mie greata numai cand ii aud sa citesc numele (BRB…is la baie sa borasc :)))

  3. mijto….esti crazy tare…bv

  4. 🙂

  5. amuzant..cam asa gandeste Gigi🙂

  6. :))) tare !

  7. Beton. Numai AG mai face atata satira. Premiu cel mare pentru umor.

Leave a Reply

